zondag 16 juni 2013

En dan de grote tas

Het kleine tasje maakte ik als proef voor een grote tas. En die is nu af.
Haakjuffie bracht mij op een goed idee, doordat ze schreef het tasje van mijn give away te willen gebruiken als haaktas(je).
 Ik heb dus een haaktas gemaakt.
Het was even een paar dagen werk (zeker omdat ik niet zo veel tijd had), maar ik ben er zo blij mee!
Het duurde ook wat langer omdat ik al naaiend er dingen bij bedacht die wel handig zouden zijn. Er zitten dus nogal wat zakken in en op.
En omdat ik al een paar keer me pijn had gedaan aan de naalden die ik door een lapje in mijn haakmand had liggen, heb ik daar ook maar een hoesje voor gemaakt. Met karton erin, geen pijnlijke vingers meer. En daar moest natuurlijk ook nog een handig vakje voor komen, dus dat werd die met de klep.

Dus, Haakjuffie, jij ook bedankt!

21 opmerkingen:

  1. Waaaa, die is te gaaf! Zooo onwijs mooi zeg!
    Uh, maak je ze ook op bestelling? Want nu word ik stiekem toch wel een beetje jaloers =)
    ♥♥♥♥♥ Liefs! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik dacht al wel dat er meer haaksters dit handig zouden vinden...
    Ik zal er over na denken en ondertussen mijn naaimachine eens voor onderhoud naar de winkel brengen. (Hij kreeg steeds meer kuren)
    Ik kom er nog op terug....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt mijn mailadres, ik heb serieus interesse xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige tas heb je gemaakt! Erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zooo das een gave tas!!! en niet alleen handig voor haak spulletjes hoor! ik haak niet, maar ik krijg die tas met al die leuke vakjes makkelijk vol, met al mijn spulletjes.. ik zag dat je een give away had... beetje jammer dat ik die heb gemist... maar dan moet ik maar wat vaker online zijn... ben dat wel van plan, maar het komt er gewoon even niet van..
    Voor nu, fijne dag meis, en geniet van de Maandag!
    Liefs,
    Kimmie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben ook heel blij met mijn tas!
      En de minigive away ontstond spontaan tijdens het schrijven... Binnenkort doe ik wel een grotere give away en laat die ook langer lopen, dan kan je wel meedoen.
      Op facebook heb ik mijn tas ook gepost, in de groep Haken is Hip en ik heb meer dan 100 like's gekregen en meer dan 40 reacties!! En heeeeel veel vragen voor het patroon of een gemaakte tas. Dus, ik ga morgen maar eens een patroon maken van mijn tas. Nog nooit gedaan, ik maakte hem gewoon uit mijn hoofd. Ben benieuwd...

      Verwijderen
  6. Ik kom binnenzeilen via haakjuffie, wat een mooie tas! Knap gedaan, ik ga je volgen en kijken hoe het patroon wordt! Ik ben benieuwd! Ik zou het superleuk vinden als je tas zou willen delen via mijn link party.
    Ik ga je volgen!

    Fijne dag!
    Barbara
    www.busyfingersbusylife.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Barbara, welkom op mijn blog! Ik zal zo eens een kijkje gaan nemen op jouw blog.
      Tuurlijk wil ik mijn patroon delen. Ik ben nog niet klaar met maken en het is ook voor het eerst dat ik zoiets doe.... Dus, nog even geduld.

      Verwijderen
  7. vol bewondering.. dat ziet er prachtig uit !! de complimenten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke tas. Ook ik kom via Haakjuffie hier even kijken. Ik kijk nog ff verder op je blog en ga he gezrllig volgen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kom ook via Haakjuffie en blijf plakken, leuke blog!
    X Esther van o.a. espiratie.blogspot

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo geweldig wat een tas, die wil toch iedereen!!!!!!
    groetejes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk zeg! Ook ik kom via Haakjuffie en ga je volgen :-)

    groetjes,
    Marieke

    mamadoggie.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je tas is echt zo super, ik zag hem op FB via Haken is hip al voorbij komen en nu net bij Haakjuffie!! Ik ben naast dat ik veel haak gelukkig ook handig op de naaimachien, dus kan niet wachten op je patroon...ik blijf hangen hoor;-)) Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh...........GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF..........die tas! Zag hem bij *haakjuffie* en ben echt stinkie jaloers. Naaimachine en ik liggen elkaar niet zo (kan eigenlijk best heel goed naaien, maar vind het gewoon niet leuk). Ik volg je in ieder geval per direct!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook niet als je jezelf voor ogen houdt wat het eindresultaat is? Jammer, zeker als je het wel kan...
      Mijn advies, gewoon even overheen zetten :)

      Verwijderen
    2. Oh, lieve Goudhaartje. Volgens mij hoef ik me nergens overheen te zetten omdat er iemand met een geweldige oplossing kwam :)

      xxx

      Verwijderen
    3. Hihi, klopt :) Met liefde... X

      Verwijderen
  14. dat is nogal eens een mooie tas , daar wil ik wel het patroon van
    ben vrij handig op de naaimachine
    en ook hier geraakt via haakjuffie

    succes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi, dan moet je even op de nieuwste post van mij kijken, daar staat hoe je het patroon kan bestellen.

      Verwijderen