woensdag 18 juni 2014

Vier keer winnen en een nieuwtje.

Een paar weken geleden won ik bij Marjo een hele mooie give away!

Een pakket vol met prachtige bollen Punk garen.
Nu nog een project bedenken en heerlijk aan de haak, de blauwe 
en aqua kleuren zijn echt helemaal geweldig!

Een paar dagen later bleek ik ook bij Dreamstuff een deel van haar 
maandlange give away te hebben gewonnen.
 Drie prachtige huisjes van stof, die ook nog eens magneten zijn.
Zo leuk!!

En als klap op de vuurpijl won ik ook nog eens de give away 
bij Ikke.
Drie bollen katoen in flitsende kleurtjes, een haakboekje om bloemen
te haken en een Addi (ergonomische) haaknaald.
Ik ben zo benieuwd of ik met deze haaknaald langer kan
haken zonder pijn in mijn hand en pols te krijgen.....

En vanavond wonnen "we" ook nog eens van Australië!!
Dus, Oranje doet het goed. 
Al vind ons Vogeltje zo'n wedstrijd best wel heel erg lang duren!
Hij is maar met zijn Lego gaan spelen en keek alleen als er iets gebeurde.

En nog een nieuwtje, ik ben afgelopen maandag gestart met mijn
12 weken durende revalidatie "Leven met pijn".
Dus, twee ochtenden in de week moet ik naar het revalidatie-centrum.
Morgen mijn tweede ochtend....

13 opmerkingen:

  1. Erg leuk allemaal. Gefeliciteerd!

    Succes met je revalidatie! Hopelijk treft het zn doel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 3 keer proficiat dus. Succes met de revalidatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw dat is leuk allemaal! proficiat! ik hoop dat je revalidatie spoedig zal verlopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is leuk om iets te winnen maar dan ook nog 3x achter elkaar is helemaal leuk gefeliciteerd hoor.
    We zien vanzelf wat het is geworden.
    Succes met de revalidatie en ik hoop dat je er iets aan gaat hebben.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is fijn zoveel keer winnen. Heb gisteren de match ook gevolgd en ze deden het toch maar weer!
    En hoop dat de revalidatie je heel goed gaat doen.
    Mooie ratjes ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben na lange tijd weer eens even blogjes aan het bijlezen, loop vreselijk achter :-)!! Wow wat een bofferd was jij.. 3x is scheepsrecht en wat een leuke dingen heb je allemaal gewonnen, hoop dat het haken met de ergonomische naald beter gaat!! Sterkte met de revalidatie!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke dingen heb je allemaal gewonnen, benieuwd naar resultaten :-)

    Ik wens je heel veel moed en sterkte bij je revalidatie

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Val jij even met je neus in de boter met al die gewonnen give aways! Leuk Hoor! Succes met je revalidatie! Leven met pijn is geen pretje!

    Liefs Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is je gegund, veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou nou, bof jij even met maar liefst 3 give aways! Superleuk voor je. En we horen wel hoe de addi-naald bevalt hoop ik? En ik gok dat we tzt het resultaat van het gewonnen garen ook wel zullen gaan zien, hihi. Succes met je revalidatie, ik hoop dat de pijn een ander/minder plekje in je leven zal gaan nemen...
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow dat is boffen hè drie give aways op een rij, en zo te zien allemaal in jouw straatje! Heel veel plezier ermee! Dikke knuffels van Susan

    BeantwoordenVerwijderen