zondag 19 oktober 2014

Cowl

Met name op Facebook zag ik zo veel mooie cowl's voorbij komen dat ik het toch ook een keer moest proberen.
Ik had nog genoeg wol liggen en koos uiteindelijk voor gemêleerde wol met glittertjes van de Lidl.

Heel simpel haakwerkje, in een paar uurtjes klaar. Daarna knoopjes eraan naaien en toen vond Summer dat het een heerlijk plekje voor haar was om in te gaan wonen....

Tja, snap ik best, maar hij is toch echt voor mij, voor als het ooit weer koud gaat worden. Al genoot ik gister heerlijk van de warme dag!

Het eindresultaat...  Simpel, maar heerlijk warm en erg vrolijk.

Gister laat in de middag kwamen Manlief en Muis met al haar spullen weer terug vanuit Roeselare. Ze woont dus nu weer (tijdelijk) thuis. De kar met spullen staat nog voor de deur, vandaag alles uitpakken en uitzoeken. Wat moet hier blijven en wat kan opgeslagen worden. Gelukkig heeft mijn overbuurvrouw Ina een garagebox, waar we wat troep in kwijt kunnen. Muis heeft immers hier in huis niet haar eigen potten en pannen nodig...
Het zal dus nog een drukke en vermoeiende dag gaan worden.

8 opmerkingen:

  1. Oh wat een mooie col maakte je! Petje af! En gezellig dat muis weer thuis komt wonen en ja dat soort huisraad heeft ze thuis niet nodig. Geniet er maar van om haar weer thuis te hebben voor zolang het duurt. Knuffies!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom thuis Muis en mooie col maar staat Summertje ook erg mooi ;) X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er heel gezellig uit om te dragen op een koude winterdag, prachtig gedaan!
    Wat schattig is die foto met Summer, die wil ook graag zo eentje :-)
    Hopelijk is de drukte van de verhuis wat achter de rug, het is vast fijn om weer meer tijd samen te kunnen doorbrengen.
    Nog een fijne dag,
    groetjes, Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, zo te zien is je col al ingepikt. Ach, goed excuus om er nog eentje te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat super mooi gemaakt! Daar wordt het nu echt weer weer voor brrrrrrrrrr

    BeantwoordenVerwijderen